Zaterdag 13 mei – yoga & lunch

Wie graag aan yoga doet, kan zijn hartje weer ophalen in de beek zaterdag 13 mei om 10u. Rond 11u30 kan je aansluitend lunchen, de nieuw yoga lerares aan het woord:
‘Mijn naam is Joyce en ik geef ashtanga/vinyasa yoga. Daarnaast doe ik  een opleiding Yin yoga. Ik vind het een mooie balans om een krachtige practice te combineren met een rustige restorative practice. Dit komt ook terug in mijn lessen, waar er aandacht is om stil en aanwezig te zijn in jezelf. Ik besteed ook veel aandacht aan meditatie en ademtechniek, pranayama. Mijn opleiding heb ik in India gedaan en geef met liefde en aandacht les. Yoga is een medicijn voor mij, voor lichaam en geest. Graag ontmoet ik je op de mat’
yoga@debeek.be8180048_orig

Geef een reactie

